Jobopslag


Bogholder

Bogholder og Administrativ koordinator
 
Er du bogholder med erfaring for alle administrative ting i en mellemstor virksomhed, og dermed forstår at tage ansvar og arbejde selvstændigt med dine opgaver ?
Er du samtidig forandringsparat og har lyst til at være med til at præge udviklingen i et kompetent og velfungerende team, hvor høj faglighed og godt humør præger hverdagen, så er du måske vores nye kollega?

Som følge af stigende aktiviteter og ønsket om at styrke vores organisation, søger vi en ny kollega til vores virksomhed.

Richardt Thomsen Erhvervsbyg A/S er en mellemstor virksomhed, med en flad organisation, hvor alle er lige og søger at udnytte hinandens stærke sider for at udgøre et stærkt team. Nogle af nøgleordene for os er - personlig kontakt - stor faglighed – kvalitet – fleksibilitet - planlægning – nyeste teknologier – livslang læring.

Med baggrund i disse nøgleord ønsker vi at være en nærværende byggepartner for vore kunder, der fokuserer på kundens behov og levere dette til aftalt tid og aftalt økonomi. Dette stiller naturligvis store krav til os selv, vore medarbejdere, samarbejdspartnere og organisationen - dem er vi parate til at arbejde for at opfylde.

Vor fokus på effektiv styring og planlægning – gør vi i dag brug E-komplet, hvor alle timelønnede via APP løbende indrapporterer deres timeforbrug.

Vi er aktive på Facebook OG LINKEDIN SAMT PÅ VORES BYGGEBLOG PÅ VORES HJEMMESIDE.  

Vil du være med ?
 
Med base på vores nybyggede kontor i Brønderslev, kommer du til at løfte de regnskabsmæssige og bogføringsmæssige opgaver på selvstændig vis og i tæt samarbejde med dine kolleger. På sigt forventer vi at du kommer til at indtage en central rolle i virksomheden på alle de administrative rutiner.
 
Du skal have Erfaringer med

  • Bogholderi i en byggevirksomhed
  • Lønadministration for såvel time- som månedslønnede – erfaring med tømreroverenskomst vil være en fordel, men er ikke et krav.
  • Salgsfakturering på byggesager – månedlige a’conto faktureringer, og opfølgning på indbetalingerne
  • Månedsregnskaber/budgetopfølgning, herunder opgørelse af igangværende arbejder
  • Årsafslutning til revisionen
  • Løbende kontakt/dialog med de projektansvarlige byggeledere vedr. byggesagernes økonomi m.v.
  • Erfaring med AB92’s betydning for fakturering, garantier m.v.  vil være en fordel


Fuld tid eller måske deltid ? - Det afhænger af dine kvalifikationer og ønsker.
 
Ansøgning sendes via mail tursilgaard@gmail.com mærket ”RTE Bogholder”, vi behandler ansøgningerne og indkalder løbende til samtaler.

Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til  Direktør - Richardt Thomsen - 30 49 90 91 eller Økonomi - Carsten Øvlisen – 60 38 90 98